Halimemermertas Ay demeyin öyle valla zamanında gelsin. Ben de sürekli hadi gel oğlum gel artık diyip duruyordum. 😅37+3 de geldi oğlum ama emme refleksi zayıftı, bir türlü uyandırıp emziremiyordum. Açlıktan sarılık oldu yavrum 3 gün hastanede kaldık. Bence son günlerin tadını çıkarın ve bol bol uyuyun. Sonrasında uyku yok çünkü 😊