ikibebekbirkedi kuzenım 2015 yılında Aylin hoca medıkal parktayken ona gıdıyordu memnundu ama genelde tüp bebek hastalarına baktığından çok yoğundu bu yuzden ıkıncıde tercıh etmedı ama mesela normal dogumu zorlama bence demıstı o ınat ettı dogurcam dıye saatlerce bekledı zorladı olmadı mecbur sezaryen oldu doktor bu kararına saygı duyup kendı vazgecmesını beklemıstı bu onemlı bır ayrıntı bence zaten normal dogum yanlısı doktor dıye arayıp bulmustu onuda