guneszubeyde93 Akciğer gelişim iğnesi yaptılar olası bir erken Doğum olayına karşı. Serum ile rahatlatıyorlar kasılmaları. Ben ağrıları falan hissetmiyorum tabiki. Sadece cihazda görünüyor. Yaşayan var mı kızçeler🌳