Minigimvebiz 2 portakal ve 1 limonu güzelce yıkayıp ince ince doğruyorsunuz kabuklarıyla beraber(kabukları ince portakal tercih edin acımsı olmasın maksat:)(foto nasıl yükleniyor bilmiyorum bulursam atarım buraya :) daha sonra onları difrizinize atın isterseniz stoklayın yazın da bol bol yapıp içersiniz 😄 yapacağınız zaman difrizden çıkarıp biraz bekliyorsunuz hafif buz çözülmeye başladığında rondodan geçiriyorsunuz (tortu gibi olcak ) daha sonra geniş bir kaba alıyorsunuz içerisine üç litre su (12 su bardağına denk geliyor benim yaptığım) şekerini kendinize göre ayarlayabilirsiniz ben 1 ya da 1,5 su bardağı koyuyorum biraz da portakalla limonun ekşiliğine bağlı olarak. Şekerini de ilave ettikten sonra biraz bekletiyorsunuz beş dk falan daha sonra süzekle süzüp afiyetle içiyorsunuz 😃 ayrıntılarıyla anlatmaya çalıştım umarım olmustur aklınıza takılan birşey olursa tekrar sorabilirsiniz ☺️