Kızlar en son doktora 17 Mart’ta gittim ikili test yaptırdım 11 haftalıktım, şuan 14 haftalığım doktora yarın gitsem mi? Yoksa 2 hafta sonraya başka doktora randevu aldım bu doktorum hızlı hızlı bakıyor başından savıyor gibi geldiği için kısacası 15 gün beklemeliymiyimm?🤔Malum durumlardan dolayı korkuyorum çıkmaya bebeği de merak ediyorum ama bilemiyorum