Tugce1803 anlatılacak birşey yok ben yaşadığım şeyden bahsedıyorum doğru bılgılerı okuyun lütfen yazdıklarımı doğru anlayın. 3 gebelik geçirdim ben. ılk ikisi ıkızdı. sağlıkçıysanız tup bebekten bılgınız vardır dıye umuyorum.. transfer sonrası 10 gun kan değerim 100 çıkıp, 12. günde 800 çıkıyordu. 2 katından fazla artış. sonrakı 2 gün 5000lerde çıkınca tedavimi yaoan Prof. Dr Recai Papuçcu ıkısıde tuttu dedi. zaten 2 embryo transfer edilmişti. nitekim 15 gune keseler oluştu. diğer kese düştü tutunamadı. ben yuzde yuz çoğul gebelıktır demıyorum. herkesın değeri bir olmaz zaten. beta hcgnın olması gerekenden fazla artması ve fazla çıkması çoğul gebelıgı gösterıyor çoğu zaman.