Merhaba kizlar 32 haftamdayim dun bebekte hareket alamadim sadece toplandi bir sagda toplandi birde solda. Bu toplanmalarda hareket diye bildigim icin 3. Trimester normaldir dedim ben kasilmiyorum yada sanci cekmiyorum bu arada yada hissetmiyorum bilmiyorum. Gun boyu boyleydi. Simdi uyandim wc gittim geldim karnim hala tas gibi duzelmemis. Ilik dus oksama durtme uzanma tatli yeme sola yatma herseyi yaptim nafile. Doktora yazdim cevap vermedi henuz. Normal bisi mi nolur normal olsun basina gelen var mi rahatlatin beni lutfen 😔 Erken dogum riskim yoktu ama korkum hep var. Stres falan mi yaptim acaba etkilendi o da.