Bayanlar günaydın öncelikle. Yaklaşık olarak 15 belki 20 gündür geçmeyen bir öksürüğüm var hırıltılı 11 haftalık da hamileyim öksürdükçe bebeğim içerde ne hal alıyor bilmiyorum ve çok üzülüyorum.. geçsin bu karmaşada hastaneye gitmiyiim diyorum ama eşimde bugün git diyor çünkü gerçekten geçmiyor sigara kullanıyordum gebelikten önce öğrendiğim an bıraktım etkileri yeni mi geliyor öksürük ondan mı bilmiyorum yasa üşüttüm 🤧 bana bi akıl verir misiniz gitmeli miyim doktor :(