Pirayem 4.haftam ve inanılmaz derecede gaz sancım oluyor kızlar normal mi sizce yaşadıysanız siz neler yaptınız?
Zeyneb51 Pirayem kızıma hamileyken hiç olmazdı şimdi oğluma hamileyim ve 3 buçuk aya kadar sitdetli oldu yeni yeni azaldı inslaalh tüm geçer 🤣🤣
Gmznz-0202 Ben de çok çektim öncelikle gazlı şeyler tüketme bakliyat da çok var bide gaviscon bana iyi gelirdi yemekten önce ve sonra içerdim bide soda ;) başka bişy yapmadım ben idare ettim zor bi durum ben acillik bile oldum gaz sancısı yüzünden
_zehra_ Ilk haftalar oluyordu sonra geçmişti, şimdi yine başladı. Ayağının altına sıcak su torbası koymayı dene , faydası oluyo