Ylzmeric sabrett neler yaşayan insanlar var hamilelikte 8 ay iyiymişsin azıcıkta kötü oluver😘😘😘😘😘 doğru dua et bak erken gelir sonra üzülürsün arkadaşım senin gibiydi hep diyoduki 36+5 gibi doğursam yeter siyosu allah kabul etmiş tam o gün doğurdu kızı 1 buçuk ay sarılık geçirdi hastanede yatmalar küvözler bin pişman oldu ettiği duaya.. ben çok geç doğurdım oğlum maşallah birkaç hafta içinde kendini öyle güzel toparladıki hemen rahatlamıştımm