Mrvglsnn Kizlar 36 haftalik hamileyim dogumum sezeryan olucak cok az bi zamanim kaldi bir oglum olucak fakat hala isim bulamadik
Nursertr Mrvglsnn Atlas ve Urasta güzel isimler düşünebilirsiniz Asil de çok hoş :) sağlıkla gelsin inşallah
Mrvglsnn Faray asil , kerem , cinar , mert bunlar var ama degisik isimlerede acigim birde bi kizim var onun adida Masal Ada ama uyum aramiyorum iki isimde yeterki icime sinsin
Cigdem2020 Bende 35. Haftadayım bizde karar veremedik tam karar verdik tekrar vazgeçtim😊 ara ara takılıyorum bazı isimlere şimdiki favorim siraç ama eşime beğendirebilirmiyim bakıcaz
Kalben4747 Cigdem2020 abimin adi O isimde olanlar çok yakışıklı oluyor uzun boylu bide çok çok uysal fedakar oluyorlar 😇😇