Ask_H Esrknn çok güzel bir heyecan bende 19. Haftada hissetmiştim 🥰 şimdi 36+2 resmen tepik değil dayak yiyorum 😂
1Vera_ Esrknn benim sürekli var ya. Bir de midemde oluyor atamıyorum da taş gibi oturuyor sanki ne yesem.
Tontinimontin 12 deyim sağ tarafta kese solumda hiç hareket yok ama sağda elim sürekli orada hep bi hareketlilik var bugğn hatta parmaklarıma bi şey dokundu sanki sadece elim karnımda hissediyorum ama normalde hissedilmiyor