hilal_tas94 Kızlar size sorum var 31+6 lik hamileyim bugün artık kontrole gelmem gerekiyordu bugün geldim benim sol.yumurtalikta sıkıntı var 2 defa ameliyat oldum sol yumurtalığımda sancılarım oluyo o yüzden bugün geldim.doktorum yatisimi yaptı 1 gecelik yat takip edelim erken doğum olursa geç kalmayalım iğne serum yapalım dedi 34 e kdar dayancaz 34 ten snra doğarsa kuveze koymamiza gerek kalmaz dedi merak ettiğim konu acaba erken doğum riskim olduğunu gordudemi iğne vurdu böyle olup kaçıncı haftalarda doğurdunuz biraz uzun oldu ama 😀2. Gebeligim ayrıca ilki 40 ta doğdu ama bu okdar gitmicek gibi geliyo bel agrım kasık agrım oluyo ama nst de ağrı çıkmıyo
Tuba-27 hilal_tas94 pramatüre bebek olduğu için solunum sorunu yaşar doğunca akciğer kendiliğinden çalışsın diye iğne yapmıştır bende yaptım
Seccadmv hilal_tas94 ben 32 ci haftamdan ayni sancilari cekiyorum doktor erken doğum diyordu ciger gelistirici vurdu simdi 37deyim hayla sancim var ama dogumum olmadi
atanurmervee hilal_tas94 Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 bizim de suyumuz azaldı. 2 gündür hastanede yatıyoruz. Pazartesi günü ciğer geliştirici iğne verdiler ertesi gün diğer dozunu beklemedeyiz. Doktorum olabildiğince tutalım bebeği küveze almamak iÇin ne olur ne olmaz dedi.
Sueda29 edaozdxx canm şuan doğumu bekliorm34. Haftam sezeryan olucam.suyum geldi ne nişan ne sancı direk suyum geldi…bana önerecegn bişeyler varmı çok ani oldu
hilal_tas94 Seccadmv sağlıkla gelsin inşallah kuzular diyorum ben 40a kadar dayanamam erken gelir ama allah kerim valla beklemek güzel ama zor😍
Seccadmv hilal_tas94 bendr dayanamiyorum artik inan bel ağrısı kasik ağrısı o kadar mahv ediyorki beni artik doktoruma beni sezeryan yap diyesim var
Burcu3509 Bende 32+3 teyim. Suyum fazla erken doğum riskin varmış. Bugün doktora gidicem. Kasıklarım dün geceden beri ağrıyor. Karnım sertleşiyor. Doktor 2 hafta önce 32de gel ciğer geliştirici yapalım dedi. Ciğer geliştirici yapıldıktan ne kadar sonra bebek tahminen geliyor bilen var mı?
edaozdxx Sueda29 canım doğumdan sonra yeme içme başladıktan sonra sade maden suyu ve şeftali suyu veya kayısı suyunu karıştırıp bol bol iç. Eve çıkınca ılık duş al, sütün gelmesine çok etkisi oluyor. Ben bol bol dereotu yedim, kimyon ve rezene çayını bol bol içtim. Hem gazı olmadı bebeğimin hem de sütüm bol oldu ( maşallah ) Korkma çabucak büyüyorlar :) uyurken yanına sıcak su torbası koyuyordum peluşlu. Saat başı emzirdim kuzumu, sarılık olmadığı gibi emzirdikçe de süt arttı.
hilal_tas94 atanurmervee rabbim sağlıkla kucaginiza almayı nasip etsin ben 2 gündür vuruluyirum iğne bakalım nolck
Sesem 34 te nasıl taburcu edecek nasıl doktor bunlar 36. Haftada doğum yaptım 8 gün kuvezde kaldı kızım akciğer gelişimi değil sadece konu emme refleksininde gelişmesini bekliyorlar orada eve gidince zorlanmayın diye.
hilal_tas94 Sesem bebeğin kilosu çok iyi dedi çok şükür önde gidiyo gelişimi de iyi ciğerlerde sıkıntı olmazsa cıkartırız dedi 😊 aman sağlıklı olsun da
ddenizc Ben 28. Hafta su azlığından ciğer geliştirici oldum, suyum sonra normale döndü şimdi 35. haftadayım. ciğer geliştirici vurduğunda şekerli şeyler tüketmemek gerek, bir iki gün yanakların kızarabilir ve bebek hareketi azalabilir korkma, stres yapma 🎈
hilal_tas94 ddenizc bende diyorum delibaş gibi tekmeleyen uşak niye sakin gerçi 15 saat serum verdiler yüksek dozda ağrı kesici sakinlestirici koydular 🤣oda etki etmiştir tabi
ddenizc Ha ayrıca küvez riski hep var, 40. Hafta doğan bebeğinde var. Bunları düşünme Allah ömür versin, sağlık versin de. Ben öyle yapıp sürekli dua ede ede 35’e geldim. Şimdi nasipse hedefim 37