Merhabalar
benim 3 Hamileliğim 🥰 İkinci doğumum Sezeryan oldu mecbur 35 haftada
şimdi tekrar normal doğum istiyorum şuan 34haftalığız :) biraz korku var aynısı olacak diye ama her hamilelik-doğum aynı olacak diye bişey yok 🙃 ay sonunda hastaneye gitmem gerekiyor benimde normal olabilir mi diye ?! Gün olarak 20 Mayıs demişti Doktorum 💓