GmzzBb Merhaba annişler 😊 Bayrampaşa kolan hastanesine giden varmı? Varsa hangi doktordan memnunsunuz. Birde doğum fiyatları hakkında bilginiz varmı? Şimdiden hepinize teşekkürler 🙏🏻
zeynopd GmzzBb bende dilek hanıma gidiyorum. kendisinden çok memnunum. murat beyin de çok iyi olduğunu duydum. bende doğum fiyatlarını biliyorum sadece. detay soramadım henuz
yefeninannesi GmzzBb o konuyu sormadım normal ya da sezeryan olarak sormuştum ama fiyat değişir mi bana değişmez gibi geliyor
GmzzBb yefeninannesi bende salı günü için Murat beye randevu aldım da kararsız kaldım hangi doktora gitsem diye 😊 ilgin için teşekkür ederim
GmzzBb zeynopd anladım bakalım yarın Murat beye gideceğim. Eğer memnun kalırsam bundan sonra ona devam edeceğim