Mevsimduru benimde ilk çocuğum olacak inşaAllah, ben emzik vermeyi düşünüyorum uyuması için, oyalanması için, sonuçta hep kucağa alışmasından iyidir diye düşünüyorum, çünkü yengem ilk çocuğuna vermemişti yanından hiç ayrılmadı yalnız oldukça ağlardı kucak diye, ikincisine verdi ve uyandığında falan emziğini verirdi dururdu, oyalanırdı rahat ederdi… herkez ilk çocuğum vermem alışmasın diyor, yengemde öyle demişti ama farkı gördük verilmeli bence…