Rbiakse46 34 haftalık hamileyim yatıyordum nefes alırken bıçak saplanır gibi ağrı giriyor göğsüme şuan oturuyorum geçiyor gibi sınra derin nefes almaya çalışınca tekrar aynısı oluyor yaşayan varmı yardımcı olsun lütfenn
Esrayldz Rbiakse46 Bende de aynı sıkıntı oldu 3 gün çok ağırdı hastaneye gitmeye korktum 36. haftamızdayız bebek büyüdüğü için kaburgalara baskı yapıyormuş kalp krizi geçirdiğimi sandım soluna yatma sağa yat ve sol kolunu kafanın üstünden uzat ileri doğru ben öyle rahat ettim çok şükür belki sizede iyi gelir sola biraz mail versem batıyor 🤦♀️
Seydakryl Rbiakse46 canım 3 gün öncesine kadar benimde öyleydi göğsüm sırtım ve boğazıma bıçak saplanır gibi oluyordu ve aşırı çarpıntım vardı kısa süreli yürüyüş yaptım gece vaktinde insanların evde olduğu saatte ancak öyle geçti bende kalp krizi geçiyorum sandım ama çok şükür geçti 🤲
VLD-61 Rbiakse46 ya benimde var sol tarafta iki günüdür ama bebek yer ayarlamaya çalışıyor Düşünüyorum.doğal olarak kaburgamıza vuruyorlar.
Kulahci Bendede oluyo arada. Bence üşütmeden ötürü. Sıcak basması yaşadığımdan atletle yatıyorum ondn sanırım
Humi Rbiakse46 gastritten hastane cok kaldirildim zamaninda gogse batma yapiyor kalp spazni gibi oliyor canim gaz sancisinda
Rbiakse46 Esrayldz aynen canım bende öyle korkuyorum hastaneye gitmeye inşallah dediğin gibidir deneyeyim bi bakalım inşallah geçer çok ağrıyor çünkü
Esrayldz Rbiakse46 Evet benimde dün bugün iyiyim nefesimi kesti ağrı resmen sabredecez yerleri kalmadığı için baskı yapıyorlar büyüdükçe🤷♀️
Rbiakse46 Esrayldz iki gündür kaburgada vardı zaten ama çok kötü değildim bugünkü ayrı birşey oldu şiddetlendi resmen allah yardımcımız olsun
Rbiakse46 Seydakryl inşallah geçer canım bende temiz hava almaya falan çalışıyorum yürüyorum evin içinde inşallah geçer
Bluemavi Haftadayım Benim de sağ göğsüme aynı şekil bıçak batması gibi ağrı saplanıyor geceleri uyutmuyor üşütmeden kaynaklı ense ve omzuma yel girdiği için göğsümden çok rahatsızlanıyorum ensem ve omzunda feci bir ağrı nefesim daralıyor öksürük yapıyor iki aydır çekiyorum bu yel ağrısını ilaçta kullanamıyorum mahvoldum