Arkadaslar ben yurt dışından gelin geldim,ekimde 3 sene olacak. .
Bugün ilk defa şehir hastanesine gittik, aynı odada en az 6 kişi vardı zaten heyecan bastı bide o kadar millet..
Doktor hanim da çok ilgisiz de sağolsun , bakayım da sıradaki gelsin hesabı beni dinlemedi bile sinir oldum.
Özel ilgi için özel mi gideym acaba ?
Almanyada böyle birşey yok , normal e de gitsen odada bir sen birde doktor oluyor özel ilgi vs tuafima gitti alışkın olmayınca 🙂