Canım doktor detaylıda bana da aynısını dedi. Hatta 3 ihtimal var ya down sendromu, ya kistik fibrozis ya da kan yutmuş ben genetiğe yönlendireyim amniyosentez yapılsın birşey çıkarsa aldırma hakkına sahipsin dedi direk. Ağlayarak çıktım o odadan. Sonra başka doktorlara gittim. Hepsi bana şunu söyledi. 1.si bu çocuğun barsakları normal birşey yok. 2.si barsak parlaklığı olsa bile bunun derecesi varmış. 1 ve 2. Derece önemli değilmiş kendiliğinden kaybolurmuş. 3.derece ise genetiğe yönlendirilirmiş.
3.sü tek başına barsak parlaklığının hiç bir anlamı yokmuş.
3 doktorda aynı şeyi söyledi bana. İlk gittiğim doktorun gidip suratına tükürmek istedim de yapmadım. 1 gün 10 yıl gibi geldi bana o moral bozukluğuyla. Yani canım başka bulgular eşlik etmiyorsa hiç canını sıkma. Hiç bir şey olmuyor.