KubrAbdullahh Kızlar bende hiç bi doğum belirtisi yok yaa okadar temizlik yapıyorum hafif belm agıryor geçiyor dogurım die yoruyom kendimi ama gelmiyorduu sizde durumlar nasıll 🙄
Ysmnkrbnskr KubrAbdullahh bende de aynı şekilde sırt ağrısı giriyor oturup kalkarken hafif acı oluyor bir kaç saat dinlenince geçiyor
EsmaSahin KubrAbdullahh Bende 38+2 yim 1 haftadır yalancı sancı oluyor 1. 2 saat sürüyor geçiyor ama cuma günü sezaryana alacaklar inşallah
KadriyeSlp KubrAbdullahh Benimde 38+1 bugün ilk kez belden bir ağrı girdi çok kötü oldum. Korktum da. İnş doğurmuyorumdur 😀 cuma günü kontrole gidecektik fakat ben yarın gideceğim korktum çünkü
KubrAbdullahh EsmaSahin banada sezeryan dedi virüsden dolayıda ben kabul etmedm biraz daha beklim die normal olsn diede beklyorm canım hayırlısıyla al kucagına inşalah 🤲🏻♥️
EsmaSahin KubrAbdullahh inşallah canım sağolasın, sende istediğin gibi kurtulursun bebeğini alırsın kucağına en kısa zamanda inşallah.
Lavanta34 KubrAbdullahh Aynı ben de öyle 37+2yiz. Hiç bi belirti yok. Hamileliğimin basından beri zaten temizliğimi hep kendim yaptım sürekli yaptım bide. 38e girince yine başlıcam camlar her yeri son kez yapicam inşallah artık doğuma hazırlayayım kendimi ve evimi inşallah 😇🤱🏼🤰🏼
Yeganem KubrAbdullahh bizde 39+0olduk tık yok🤷♀️kızımın keyfi yerinde 🤣gelmeye hiç niyeti yok oysa kizlar erken doğar derler yalanmış🤣
Tugceeenrr Bizde 38+4olduk daha hiç birsey yok ara ara kasıklarım agrıyor geçiyor hepsi bu gelmeye hiç niyeti yok👶😂
Tugceeenrr KubrAbdullahh valla bende gelsin istiyorum artık yok yani ama karnım aşağıya indi baya belki gelir😂bebeklerimizi saglıkla kucagımıza alırız inşş🙏🙏🐣
eknsnsr98 KubrAbdullahh doktor çatı muayenesi yaptı acılmamada baktı ama bir şey söylemedi iki güne doğurursun dedi doğurmasan gel suni vercez dedi doğurmadım yarın gidicem işte