Bsrasln 36 haftadayım Sedat beyin hastasıyım ve en en en merak ettiğim sorunun cevabını verdin canım çook sağol☺️😍 Kendisi Benimde normal istediğimi biliyo her kontrolde hatırlatıyorum zaten, son kontrolde şuanlık herşey normal böyle devam ederse istediğin gibi olur demişti, cuma günü çatı muayenem inşallah onda da bir aksilik çıkmaz🙏