Merhaba güzel anneler ve anne adayları..
Benim ikinci hamileliğim fakat her bebek bir olmuyormuş bunu anladım. İlk kızımda hamile olduğumu bile unutuyordum. Fakat bu kuzumda her dk hatırlattığı için kendini hamile olduğumu hiç unutmuyorum maşallah 😆😆 neyse uzatmayayım. 31 haftalık hamileyim haraketleri çok canımı yakıyor neden olabilir bir bilginiz varmı acaba yada benimle aynı durumda olan annisler varsa bi yazarsanız çok sevinirim.