Burayı geç keşfettim ama çok yardımcı oldu her konuda bana. Doğum hikayelerine yenisi eklenmiş mi diye sürekli bakmaya başlamıştım. Çünkü hepsi güç veriyodu bana. Gelelim doğum hikayeme. Virüstü, sen daha doğurmadın mı soruları, baskıları derken iyice bunalmıştım. Artık ufak sancılarımda hiç kalmamıştı 😂 Dedim galiba sonum uzun. Derkeen bi gece sancılarım tekrar gelmeye başladı. Hafif makattan vuruyo, rahatsız edici ve her zaman adet ağrısı gibi hissederken bu daha başkaydı. O gece öyle geçti. Ertesi gün saat 16 da sıklığını kontrol ettim her kasılma 5 dakikada geliyodu. Sıklaşmasını bekledim ama yok. Psikolojik 5 dakikada bi sancı getirdiğimi düşünmeye başlamıştım detken gece 2 de hastanenin yolunu nolur nolmaz diye tuttum. Ama sancı çok azdı ve açılma yoktu eve gönderdiler. Sabaha kadar sancılarım devam etti 5 dakikada bir canım çıkıyordu. Sıklık aynı ama şiddeti sürekli artıyodu. Dedim o zaman bi ağrı kesici versinler yine gittim hastaneye 😂 doktor boşa gelmişsin seni yine göndericez dedi ve bi baltı açılma 5 cm. Yatış dedi. Sardı bir titreme,korku,heyecan hepsi. Sancı odasına geçtiğim de rahattım fakat yanımda 2 kadın daha vardı ve birisi 10 cm açıklıkla ortalığı inletiyodu bağırmaktan doğuramıyodu. Çok gerildim çok korktum o bağırdıkca ben dua etmeye başladım 12de hastaneye yattım. Saat 3 gibi sancılarım sıklaşmaya başladı. Ama suyum gelmemişti doktor suyumu patlattı ama bi türlü hepsi akmadı yalan yok o işlem canımı biraz yaktı ama ne kadar rahat bırakırsanız o kadar kolay. Saat 4.30 da artık sancım asla geçmiyordu ben ayağa kalkmak istedikce doktorlar hareket etme diye bağırıyolardı ama insan bi oturmak yada sağına soluna dönmek istiyo haliyle. Açılmam en son kontrolde 6.50 dediklerini duydum. Ama hiç umudum yoktu çünkü uzun sürüyordu açılmam ve sancım artık asla bitmiyodu. Kendi kendime yanımdakilere yapılanları izleyerek alıştırma yapmaya başladım. Ve sancım geldikce hafif hafif ıkındım. Hoop suyum geldi. Bi daha ıkındım ve suyum tamamen boşaldı. O ara bir doktor yanıma geldi ve alıştırma yaptırmaya başladı sancın gelince böyle yap falan diyo tabi ben hazırlıklıyım dediğini yaptım 3. Ikınmada hemen sandalye istedi ve doğum odasına alındım. Burda çok okumuştum nasıl ıkınmam gerektiğini biliyodum doktor 20 saniye sık dişini dedi ve dediğini yaptım. Çatala çıkar çıkmaz 20 saniye saymaya ve ıkınmaya başladım. Derken nerderyse 6 saniyede kafası çıkmıştı. O an rahatladım. Herşey bitti. Ne sancı ne başka bişey kaldı. Eşi çıkarken de hiç hissetmedim. Dikiş kısmı zor oldu o da uyumasını beklememişti bi iğne daha yaptıktan sonra acımadı. Sonrası mutluluk. Emzirmek, koklamak bebeğimin herşeyi çok güzeldi. 1 gün hastanede kalıp çıktım tek kişilik oda ayarlayabilirseniz çok iyi olur çünkü hem başka bebekler çok ağlayabiliyo sizin uyumanız için gerekli olan o kısacık vakit o an gidebilir, birde gazım çok oldu başka biri yanımda olsa çıkaramazdım. Bir tavsiyem daha su. Doğuma gitmeden suyunuzu bol bol için çünkü izin vermediler ve ben çok susuzluk çektim yalvardım ama kimse bakmadı yüzüme 🤭 doğumdan sonraki ilk 14 saat 6 litre su içmişim. Böyle işte. Allah sizide bebeğinizi de sağ salim çıkarsın o kapıdan. İsteyen herkese de nasip olur inşallah. Uzun oldu kusuruma bakmayın ayrıntı vermek istedim. Devlet hastanesinde doğum yaptım sorunuz olursa cevaplarım 🤗