Emren bende de var hamilelikten önce ilaç kullanıyordum hatta. Sürekli hasta mıyım acaba düşüncesi, anneme babama bişi olur mu, bebeğim nasıl? Eşim işten geliyor acaba virüs kaptı mı düşüncesi. Tüm olumsuzlukları düşünüyorum sonra kendi kendime telkin veriyorum sakinleşiyorum, bir süre sonra yine aynı moda giriyorum. Kısır döngüye girdim yani. Dua ederek bitmesini bekliyorum. İnşallah tez zamanda bu virüs belasından kurtuluruz. Bebeklerimizi düşünürüz sadece.