Ben Kocaeli’de takip oluyordum dün ilk defa Medar da ilknur hanıma gittim seyahat yasağı sebebiyle tansiyonum yüksek çıktı erken doğum riski olduğunu söyledi gayet güzel ilgilendi tedavi başladı eve gönderdi akşam üzeri durumunu telefonla sordu tansiyon düşmediği için yatırdı çok şükür iyiyiz şu an memnun kaldım kendisinden.