UrasEgeninannesi Selamlar. Nasıl gidiyor Eylül anneleri ☺️ 17+6 olduk çok şükür biz. Henüz hareket hissetmiyorum. Bel ve kuyruk sokumu ağrım oluyor. Sizde durumlar nedir ? Var mı hareketlenme yada başka birşey 😊
Deletedmom115 UrasEgeninannesi sağ bacağım çok ağrıyor, ara sıra nefesim daralıyor onun haricinde bir sıkıntımız yok çok şükür 17+1 olduk, henüz bir hareketlilik yok ❤