Nursel45 kesinlikle sağlıkla gelsinler kız erkek farketmez . İnan okadar cok kız istiyodumki ilk basta erkek dediler üzülmedim diyemem ama 1 ayda kendimi erkek bebeğe alıştırıp kıyafet alıp benimsemişken kız denmesi.. hayli olarak karışık bi duygu oluyo. Ama 8 aydan öğrensem neolcaktı diye teselli oluyorum . İnş seninde gönlüne göre olur