Emine_ girlorboyy evet nefes darlığı vardı. Tabi bunun yanında birde tansiyon şeker falan var. Eğer kendinizi kötü hissediyorsaniz bir doktora gidin isterseniz
Emine_ Sermhiante aynen Banu çiftçiyi burada bir arkadaş daha söyledi bende okudum gerçekten içim rahatladı. Onu düşünmemeye çalışıyorum. Evde eşimle temizlik yapiyoruz. Habire yemek yiyoruz 😂😂