Kızlar merhaba bi sorum olcak acı eşiği çok düşük olup normal doğumu çok kolay yapanınız var mı ben adet dönemlerinde bile ağrı kesici yada kas gevşetici almasam agrı dayanılmaz oluyodu ağrı eşiğim düşük yani böyle olupta normal dogumu çok kolay yapanlar varmı aranızda birde bunun için özel bişey yaptınız mı