Trkrnur Yasemin13 benimkini 36 da yaptı canım ama bilemiyorum. Zaten açılmaya bakıyor bence erken değil
kucuksusaminannesii Trkrnur 37+3’üm 13 Nisan Pazartesi gunu sezaryen olcam nasipse 🙏🏻 Rabbim hepimize saglikli dogum nasip etsin 🙏🏻 😇
Zuleyha85 kucuksusaminannesii aminnnnn inşallah…birlikte doğuma gidiyoruz seninle benimde aynı gün 😌Ankara dayım… inşallah sağ Salim gidip gelmeyi bebekleri kucaklamayı nasip eder allahım 🙏
Zehraaktas Trkrnur 37+5 oluyoruz bu gece vajinaya baskı ve aşırı akıntı kaşınma yanma halsizlik kasılmalar 🙈 burun tıkanıklığı😑 bel ağrısı😑
Trkrnur Zehraaktas yaa kıyamam durum bende de aynı. Mantar olmuşum ben fitil kullanıyorum o yüzden. Çatı ağrısı çok yordu beni. Son zamanlara geldikçe ağrı arttı. Napalım sağlıklıca kavuşalım bebişlerimize 💟
kucuksusaminannesii Zuleyha85 Rabbim saglikla kucagina aldirmayi nasip etsin🙏🏻 Pazartesi bende sezaryen olcam hayirlisiyla ayni gunde dogacak bebislerimiz🥰 hangi sehirdesiniz acaba? Heyecan yaptim şuan😁😅
kucuksusaminannesii Zuleyha85 Aminnn 🙏🏻🥰İzmir’deyim bende bol bol dua edicem o gun birlikte dogum yaptigim kisiler için ve tabii ki diğer hamisler içinde 🥰😇🙏🏻
Zuleyha85 kucuksusaminannesii bende bütün hamileler için dua ediyorum…hamile olmak gerçekten çok zormuş sorumluluğu bambaşkaymış Allah güç versin hepimize kavuşalım minik kuşlarımıza🥰🥰
Elifykpgl 40+2 hastaneye yatışım yapıldı bi aksilik olmazsa normal olucak ama sancım ve açılmam yok henüz benimde 🙄