melegimibeklerken İshal ve karın ağrısı şikayeti ile doktora gittim. Bebeğin suyunun çok az olduğunu söyledi. İshali önlemek için serum verdi. Boynuna da kordon dolanmış. Aynı durumu yaşayan var mı acaba kaçıncı hafta doğum yaptınız? Daha çok küçük 2 kg 😞
Ozustaseyma melegimibeklerken canım bana da öyle dedi gerçi ben 38 haftalığım bende dinlendim hep bol bol havuç yedim armut yedim iyi geliyormuş bugün gittim gayet suyun iyi dediler bence sende dene
Nur melegimibeklerken canım bol bol havuç 🥕 tüket imkanın varda havuç suyu da. Amniyon sıvısı için çok etkiliymiş benim annem ebe devamlı bu sorunları olan kişilerle karsılasıyorum diyor Allah korusun bizde 31+1 haftalığız ama iyiydi her seyimi suana kadar sadece hareketleri biraz azaldı gibi pozitif ol moralini bozarsan bebişin de üzülür
MerveTarhanKzlrmak melegimibeklerken 31 haftalığım bende 28. Haftadan beri suyum az havuç suyu deveci armudu bol su ve istirahat bunlrı yap ben uyguluyorm ama benmde doktorm birebir çoğalmaz artık daha fazla azalmasın yeter diyor gittiği yere kdar gidicez dedi bebeğin hareketlerini iyi izle dedi bana sende takip et inş zamanında sağlıkla kucağımıza alırız zamanında
melegimibeklerken Ozustaseyma size ne zaman dediler az diye. Daha çok erken değil mi azalması için 32.hafta
Ozustaseyma melegimibeklerken sizin erken olmuş tabi biraz bana bir hafta önce demişlerdi bide çalışıyor musunuz dinlenmek çok önemliymiş
melegimibeklerken Ozustaseyma öğretmenim. Doğum iznindeyim. Bu saatten sonra su artmaz giderek azalır dedi doktor 😔
Ozustaseyma melegimibeklerken bana da öyle dediler ama bak benimki normale dönmüş ☺ Bence artabilir sen yeter ki önlemini al birde moralini iyi tut
Kdrfts melegimibeklerken arkadasta soylemis canim havuc suyu ve deveci armudu suyu artiriyor bol bol tuket duzelir insallah
melegimibeklerken Nur hareketleri zaten az benim de daha da azalırsa çağırdı. İnşAllah işe yarar havuç suyu
melegimibeklerken MerveTarhanKzlrmak aynı şeyleri söyledi hareketleri takip et gideceği yere kadar gidecek dedi. Aynı zamanda kordon da dolanmış 😞 inşAllah Allahım sona kadar götürsün
Kdrfts melegimibeklerken evet canim biraz sert ve sulu oluyor tum marketlerde var al sabah aksam ye birer tane
MerveTarhanKzlrmak melegimibeklerken duygularını çok iyi anlayabiliyorm en güzel geçirmemiz gereken dönemi şuan stres içinde geçiriyoruz ben elim karnımda sürekli hareket bekliyorm bigün hissetmiyo gibi olsam delircek gibi oluyorum iyice paranoyaklaştm etrafımdaki herkes çok kızıyor 😟 doktorum morel bozup stres yaparsan daha kötü olur diyo ama sanki zaman durdu geçmiyor biran önce 37 38 haftalara gelsem rahat bi nefes alıcam
melegimibeklerken MerveTarhanKzlrmak aynen hareket ettikçe bi oh çekiyorum. Daha önce 3 kez bebeğimi kaybettim ama umudum oldu benim bu sefer. Allahım kimseyi evlatla sınamasın 🙏🏼
MerveTarhanKzlrmak melegimibeklerken yapma yaa çok üzüldüm 🙄😣 rabbim bunu sağlıkla sana bağışlasın inşAllah benim ilk hamileliğim
Hfzanne melegimibeklerken canım ibrahim saraçoğlundan duydum bende amniyon sıvısı az olan hamileler bol bol havuç yesin diyodu 🥕🥕🥕