Bende geçen hafta dişim için kullandım. İlk başta içerken içim o kadr yandı ki anlatamam. Elimden gelse o dişi koparıp atmak istedim. Ama kar zarar ilişkisine bakıldığında enfeksyonun bebek için daha tehlikeli olduğunu düşün. Bebeğimin hareketleri normal seyretti çok şükür. Sora içim rahatladı. İki gün önce bitti ilaç bi sıkıntı olmadı. Allah şifa versin en kısa zamanda sana da canım🙏🏻