Uzun zamandır sadece doğum hikayelerini okuyordum merak ederek erkende olsa bana geldi sıra 30.03.2020 de hafif bel agrısı şikayetiyle acaba ne var die doktoruma gittim kontrolle 2 cm acıklıgım oldugunu ögrendim daha 29 haftalıktı ikizlerim korka korka hastahaneye yattım doktorum durdurmak için bir gece boyunca serum igne fitil yapmadıgını bırakmadı yattım sabırlarla dua ettim olmasınlar die ertesi gün tekrar bakıldı 2 cm halen seni servise alalım orda gözetim altında tutalım dediler igne serum devam piskolojim alt üst oldu korkudan tabi ama doğmasınlar die de dua edıorum serviste sabah alındım aksama kadar yattım çatı muayenesinden kaynaklı kanamam devam Edince gece 10 gbi sancı odasına cıktım tekrar servisten kanamamın oldugunu belirttm bakalım dediler çatı muayenesine aldılar 5 cm acıklık oldugunu acil sezeryana alıcaz dediler aglıorum olmaz daha kücükler doktorum gelmeden ameliyat olmam die doktorumuz gelmez biz asistanlar alıcaz dediler asla dedim doktorumu aradım gelıorum hemen korkma dedi 11 e 20 kala geldi catı muayenesine alındım tekrar 8 cm acıklıgımın oldugunu acil almam gerekıyor bebegin biri ters ikiside elime geldi hadi gidelim dedi aglaya aglaya gittim ameliyathaneye belden iğnem yapıldı 5. Denemede denk getrdiler sonrası malum ewet sarsılıyorsun ama hiç bişey hissetmıosun bebeklerim doğdu ikiside aglamaya basladı saat 23:30 da onlarla birlikte bende agladım tabi sonra hemen kuveze benm işim 40 dk daha sürdü sonra odama alındım aofama giderken uyusuklugum gecti 6 saat sonra ilk yürüyüşüm oldu evet ilki zor ama dayanılmıycak gbi deil bgn tam bir hafta oldu ben iyiyim tek basıma yürüyorum sadce içerde kalan kan yaramdan akıo baska bi sıkıntımız yok bebeklerim kuvezde hergün süt götürüo babası işte benim hikayemde böyle 1 nisan şakası miniklerim biraz uzun oldu hakkınızı helal edin