Ben normalde düzenli 28 günde bir adet olurum bir önceki adetim 5 Mart 31. günde oldum en son 5 Mart adet tarihim 5 Nisanda adet olmadım ve ben bu ay ovulasyon yaptım 22 Mart yumurtlama. Tam 31 gün olunca Adet yine geçti bende test yaptım silik çıktı kan değerim 32.1 çıktı doktor hamilelik var ama düşük değerin ümitlenme dedi 1 hafta sonra yine gel dedi böyle düşük sonuçla hamileliği devam eden oldu mu buna ihtiyacım var😔😔