Anne1234 Pinar-2020 sağlıkla hayırla gelsin inşallah 😊bende 15+2 yim erken mi acaba diye düşünüyorum tam belli oluyor mu 15te
Busra221 Pinar-2020 16 da banada erkek dediler hatta organ resmi bile verdiler elime bugün ayrıntılı ultorsan da kız olduğu öğrendim 🥴
Nargiss Canan_c bende 12ci haftada oyrendim saglikla gelsin inwAllah.Benimde bir prensesim olucak inwAllah sabirsizlikla bekliyorum Gulayimi 🤗❤
Pinar-2020 @Anne1234 evet bana doktorum 16. haftada demişti ama bugün devlette ki doktorum olmadığı için özelde ki doktoruma gittim bebişte kendini gösterdi ve söyledi doktorumuz 🥰🥰
Pinar-2020 @Busra221 benim de eşim sordu sonradan değişirme diye ama doktor gayet net söyledi hayırlısı canım sağlıklı olsunlar yeter ki😇👶👧