Merhaba arkadaşlar
36+5 günlük hamileyim. Şimdiye kadar hamileliğimde ağrı falan nadir olmuştu ta ki dün sabaha karşı gelen bel ağrısına kadar😑 Öncesinde kasıklarımda ve bacaklarımda adet ağrısına benzer sancı ağrı karışımı bir şey hissettim. Daha sonra da dediğim gibi sabaha karşı belimde inanılmaz bir ağrıyla uyandım. Lavaboya geçtim idrar birikmesinden dolayıdır diye düşündüm ama değildi. Daha önce kum dökerken yaşadığım sancıdan da fazla belimde ağrı hissettim ve bayılacak gibi oldum. Sonrasında sıtmayla birlikte mide bulantısı geldi ve kolonyayla falan eşim yardımcı oldu sakinleşmeme. 20 dakika içinde geçti ama bugün içinde kasıklarımda yine ağrı oldu ve geçti. Bunlar yalancı sancı herhalde değil mi tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim. Hangi durumda nst ihtiyacı olur ya da ben doktora gitmeliyim?