61asmin 33+1 iz şu anda 32 de gitmiştim 1683 gr dı haftasına göre az dedi tabi ben kahroldum iki gün üzüntüden neyse omega 3 verdi onunla destekleyip kilo aldıralım dedi doktorum ama boyu ve kafası normaldi. 34 tr nst randevum var bakalım o zamana almış olacak mı minik kızım😊 bu arada şu kilo aldırmak için kaşar muz ceviz nesquik vs vs vs ne dedilerse iki aydır yaptım ama olmadı. Biraz genetikte sanırım eşimde bende zayıfız ondan kaynaklanıyor olabilirmiş😔