Saçlarım koyun kılı gibi olmuştu eşim saçlarımı kesti. 3. Aydan sonra saç boyanabiliyormuş fakat ben cesaret edemedim Allah’tan doğuma 2 ayım kaldı. Ayrıca saç açıcı normal şartlarda boyadan bile daha zararlı bence hiç kalkışma derim.. kimyasal oldukları için ama saçlarını kesebilirsin eğer kesersen bebeğin ömrü kısalır diyorlar fakat hepsi hurafe