Yarın itibarıyle 6. Haftalık olacağım inşşlhh ama doktor kesemi göremedı cuma günü geçen hafta pazartesı gel dedı gıtmedım yarın düşünüyorum gıtmeyı alttan muayene edelim dedı bende benden önce bulundugum yerde aynı doktor arkadaşımı muayene ettı alttan ertesı gün arkadasım sabah adet agrım var gıbı diyerek düşük yaptı yarın gıtsem görürmü böyle problem yaşayan oldu mu bırde tuvalet problemı sızlerdede var mı