İyi akşamlar arkadaşlar. Bugün 13+2 olduk. 2 gündür vajinamda batma ve bel ağrım var. Bugünde göbek deliğimde sanki iğne batırıyorlarmış gibi acı hissettim bir kaç kere.
Bu haftalarda normal mi yoksa bir sorun mu var acaba? Yardımcı olursanız sevinirim