Hanımlar 22 gün önce Doğum yaptım 2. Doğumum bu ama kesi yerim çok kötü görünüyor onuda geçtim sağ taraftan biraz açılma var aradım hemşiresi açtı kıl bi tip zaten bişey olmaz korkma bitişir o deyip kapattı sizce dediği gibi olur mu doktora gitsem mi şuan gitme şansım Yok ama