27+5 günlük hamileyim adet sancısı gibi belimde ağrı vardı geçti şimdi karnımı sımsıkı sarmış sıkıyormuşum gibi bi tuhaf ağrı var bebeğim kasıklarıma tekme atıyor herhangi bir kanamam yok sadece çok az beyaz akıntım olmuş ? Adet olmadan önce iltihap Atar ya öyle doktora gitmelimiyim daha dün kontrol de sorun yoktu var mı başına gelen bide sanki idrarım varmış gibi ama yok