Anneler2 Merhaba kızlar, Ben 19 haftalık hamileyim. Bu haftalarda dopler muayenesi olmalı diyorlar. yaptırdınızmı? önemlimi. Özellikle bu dönemde. Hasta kabul etmiyorlar. Napıcam bilmiyorum. Siz yaptırdınızmı?
Zynbss8765 Anneler2 Bende 19 haftalığım. Bugun doktoruma gittim ve bende sordum 26,28 haftalara onerdiler bende sanıyodum erken oluyo. Hem bebekde biraz büyümüş olur iyi olur yanı oyle duşunüyorum
Bus0672 Damarlarda kan akışına bakılıyor ilerde gelişim geriliği olup olmayacağı hakkında Bilgi veriyormuş 13 haftalıkken Prof gitmiştik o bakmıştı bu akış ilerde sıkıntı olup olmadığı konusunda bilgi veriyormuş o yüzden önemli bence