Karadeniz61 Bayat gebelik testi tam olarak nedir.. internetten gebelik testi aldım negatif çıktı ancak adetim 5gün gecikti normalde böyle gecikmezdi
Wonderanne Karadeniz61 gebelik varsa bile yeni olabilit bekle 10 gün daha adet olmazsan tekrar dene yine negatif olursa doktora git canım
Ebruyildiz Karadeniz61 benimde oyle oldu 5.gun adet oldum megerse kist olusmus yumurta catlamayinca , en son ki 3 gun gecikmemde hamile kaldigimi ogrendim insallah boyle boyle seninde adetin kesilir hamile kalırsın canım
Karadeniz61 Wonderanne uzun zamandır istiyorum 1seneyi aşkın süredir.. 4. Gün sabahı denedim yoktu.. biraz daha bekleyim rabbim hayırlısıyla nasip eder inşallah🥰 normalde günü gününe yasa bir gün önce veya sonra oluyorum bukadar gecikmezdi
Karadeniz61 Ebruyildiz ben doktorun tahmini yumurtma çatlama gününde denedim. Net tarih Veremedi doktor korona yüzünden muaneyi kapattı bir süreliğine.. yaa ne zor iş bu.. tek denemeyle yapanlar nasıl yapıyor😂😂🙈
Wonderanne Karadeniz61 biraz daha bekle dediğim gibi geç dollenmelerde idrara geç geçer varsa bile muhtemelen 15 20 günlük idrara 25 günden önce geçmiyor benim idrarda çıktı ama 6 haftalıkmis 🤷🤗
Ebruyildiz Karadeniz61 inan bende oyle diyordum kendi kendime 😂 hersey nasip benimde 1.senenin sonunda oldu gebelik Rabbim herkese nasip etsin insallah , iliskiden sonra ayaklarini yukarı dogru tut ve beline yastik koy uzun bir sure boyle dur kalkma derim 🥰