Benim kuzenim kantaron yağı kullanmış o iyi gelmiş meşhur birçok kremi denemiş işe yaramamış benim doğuma 38 gün var bende kantaron yağı sürdürmeye başladım bugün gümüş kapağıda kullanıyorum şimdiden ,ebe bir tanıdıkta önerdi birde Garmastan önerdi Krem olarak ama kantaron kullanıyorum kremi olurda yaram olursa alacağım