Gunesinponcikannesi Happpm kaçıncı haftasın 😊 bebek baskı yapıyor muhtemelen ayakları orda ittiriyor yada tam başı denk geliyor çikolata ye hareket etsin bide elinle masaj yap konuş
Serzeyyyy Happpm aynı durum bende de vardı böbrek genişlemesi dedi doktorum şu anlık sıkıntı yok ama çok batıyor ve ağrıyor bol bol su iç. Sende istersen bi doktoruna danış belki sendede öyle bir durum vardır
Sydylmz Happpm bende 29 haftalgm 2.3 haftadır aynı dedigin yerde göğüs altı sağ kaburga fena ağrıypr suan bile felaket batma var Biraz masaj yapıyorum ama bırakınca yine aynı çözümü yok sanırım doğana kadar çekşcz ama cok kötü ya
pyymamm Happpm o bebek yukarı cıkınxa baskı oluşturuyor ondan ağrısı oluyomus kemik esnemeye basladığı için birkaç hafta sürdü benim sonra gecmişti bi çözümüde yok cekiceksin sende biraz malesef 😕
Deletedmom_3 Aynisi bendede var yaklasik iki aydir cekiyorum hic bi sekilde sag tarafima yatamiyorum bunlar gebelikte olan seylermis canim korkma agrisi kotu suan bile yasiyorum
30ekim19 Deletedmom_3 bende 24 haftalığım kaburgam ağrıyo sizce bebeğin başı ayağı olabilir mi erkenmi
Gunesinponcikannesi Happpm bebişin başı geliyordur ondan birkaç hafta sonra ters dönecek daha beter olacaksın ayaklarını dayadığı zaman çok güçlü baskı yapıyor
Deletedmom_3 30ekim19 valla canim ben karnimiz buyudugu icin vucut gerginlesiyo gibi geliyo ama bazen oda olabilir benimde hic bi fikrim yok ama dogumdan sonra tek bildigim hep sağıma yatmam olucak sol kolum çürüdü artik 😊