MelikeAkin Meva ismi cok guzel bir isim tabiki size ve esinize kalmis birsey sizin dusunceleriniz onemli
Cigdemveminik MelikeAkin teşekkür ederm bende çok beğeniyorm eşimde tamam dedi ama içime sinmeyen bişey var nedense anlam veremiyorm başka isimde beğenmiyorm😣
MelikeAkin Cigdemveminik yani esiniz ne diyor peki baska isim falan soyledimi size hani tek sizin degilde ortak olarak karar verdiginiz bir isim olsun sonra sizin kafaniza kakmasin madem icine sinmedi neden koydun sen koydun ismi falan demesin ama cok hos ve guzel jsim yani
Cigdemveminik MelikeAkin yok eşim öyle bi insan değil ne istersen onu koyalım diyor beğenmediği bi kaç isim oldu tabi vazgeçtk onlardan 😌 aklımzda birde defne var isim güzl kulağa hoş geliyor ama özel bi anlamı yok bitki sonçta dedi eşim 🤦🏼♀️
Cigdemveminik Ozlmslm yaa benmkide ilk başta söylemesi zor olmazmı hızlı söyleyip meva der belki insanlar dedi ama şmdi kulağına hoş geliyo demekki ben sevdim koyalm diyo🥰
Wonderanne Ama biz Eslem koyacağız belki ikinci bir isim daha olur eşim Duru ismini beğendi ama kararsızim uzun mu olur diye
Cigdemveminik Wonderanne bence iki isimde çok hoş bizde duru düşünmüştk ama soyadımıza yakşmafı🤦🏼♀️🤗 iki isimde istemiyor eşim tek olaun diyor büyk ihtimal meva olacak bakalm hayırlısı🥰
Wonderanne Cigdemveminik hayırlısı evet anlamı güzel isim köyün çünkü bebeğin sizden isim hesabı sorma hakkı var o yüzden 🤗
Tuba_27 Cigdemveminik şuan 38 haftalık hamileyim eğer kızım olsaydı meva koyacaktık ismini bence çok güzel 😍
Cigdemveminik Wonderanne oyüzdende zorlanıyorm anlamı güzel olaun zor olmasn diye düşünürken kafam karışıyor🤦🏼♀️