Duyguderyaa canim benim ilk basta düşüktü. Ilaç verdi doktorum kullandim. Sonra kan tahlili verdim. Simdi de yükselmiş. Ilacin dozunu yükseltti. Asil içmezsen bebekte sıkıntı oluyor. Ilacin bebege bir yan etkisi yok korkma. Dahiliye doktoruna görün ona gore ilac veriyor. Her ay da kan verip takip et. Doktorum ilac kullanmazsan bebekte sıkıntı oluyor. Zeka geriliği. Birde düşük olabilir dedi. O yuzden ihmal etme. Korkma yani. Bende kullanıyorum 🤗🤗🤗