emineumut17 8+2 hamileyim .3/ 4 gündür karnımda bi acı var .Gaz olduğunu düşünüyorum ama aciyor hep .Göğüslerimin altından göbek deliğime kadar niye böyle oluyor ilk hamileliğim sizce niye böyle oluyor bebeğime bişey olur mu ??
Humi emineumut17 benek yerlesiyor gobek deligone kdr agri oluyordu. Bendede. Gazda varsa siddetleniyor
Burcutmbl emineumut17 ya gaz vardır ya da bebek büyüdüğü içindir endişe etme ileriki haftalarda çok daha kötüsünü yaşayacaksın zaten üzgünüm 😊