Mmmerve123 merhaba. 26+0 haftalığız ve halen kullanıyorum, doğuma kadar da kullanacağım prilam ı. çünkü içmediğim gün sürekli kusuyorum. evet gece yatmadan 2 adet diye yazıyor ama ben sabah uyanınca alıyorum 2 adet ve 24 saat götürüyor beni. ama çok geç değil mesela sabah 6-8 arası ne zaman uyanırsam gözümü açarsam içiyorum o saatlerde 2 adet. ama hemen kahvaltı yapmayacaksınız, en az 1 saat sonra bişeyler yiyin. deyse faydası olmuyor, artık tecrübe kazandım. 9.haftadan beri kullanıyorum 😄😄